Zamówienie

Dlaczego muszę podać numer telefonu?

Nasze wieże zabaw z powodu swoich rozmiarów nie są dostarczane zwykłym kurierem , ale firmą spedycyjną z windą do rozładowywania. Aby umówić termin dostawy, spedycja skontaktuje się z Tobą telefonicznie. Tak będziemy pewni, że będziesz w domu i Twoja wieża zostanie punktualnie dostarczona.

Czy mogę również składać zamówienia telefonicznie?

Zamówienie możesz złożyć tylko online, w naszym sklepie internetowym.

Czy adres do faktury może być inny niż adres dostawy?

Oczywiście, adres do faktury może się różnić od adresu dostawy, to nie problem. Wystarczy jedno kliknięcie, aby przy finalizowaniu zamówienia podać inny adres dostawy.

Dlaczego występują różnice w cenie między różnymi krajami/sklepami?

Być może zastanawiasz się, dlaczego w naszych sklepach w różnych krajach występują różnice w cenach. Wynika to z warunków w konkretnym kraju, np. sposobu naliczania kosztów dostawy.
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby ograniczyć te różnice do niezbędnego minimum, ale nie możemy ich całkowicie wyeliminować. W każdym kraju obowiązują ceny podane w sklepie. W niektórych z naszych sklepów oferujemy usługę dostawy do innego kraju. Tę informację można znaleźć w naszych sklepach w punkcie Wysyłka

Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Nie chcemy, aby Państwo po zakończeniu poszukiwań w sklepie musieli na nas czekać. Od razu wyślemy Państwu potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail ze wszystkimi ważnymi informacjami na temat dalszego przebiegu procesu. Sprawdź również swój folder ze spamem. Jeśli nie otrzymają Państwo spodziewanego potwierdzenia zamówienia, proszę się skontaktować z naszym działem obsługi klienta pod numerem +48 (0)22 2922 239. Tam uzyskają Państwo pomoc!

Czy mogę składać zamówienia także przez smartfona?

Oczywiście. Możesz bardzo łatwo wyszukiwać i zamawiać produkty w naszym sklepie przy użyciu smartfona.

W jakim okresie mogę anulować zamówienie?

Anulowanie jest możliwe bez problemu, dopóki towar nie opuści naszego magazynu lub dopóki nie dokonasz płatności. To znaczy: dopóki nie otrzymasz potwierdzenia wysyłki, możesz bez problemu anulować zamówienie. Nie martw się, jeśli już zapłaciłeś. Z całą pewnością otrzymasz pieniądze z powrotem.

Czy mogę zmienić szczegóły zamówienia?

Dopóki wybrany przez Państwa artykuł znajduje się w koszyku i zamówienie nie zostało złożone, można bez problemu zmienić szczegóły zamówienia. Po złożeniu zamówienia zmiany są już niestety niemożliwe.
Jeśli mają Państwo pytania lub potrzebują pomocy, proszę się skontaktować z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego, wybierając temat Dostawa - Inne pytania dotyczące dostawy.

Czy jest jakiś formularz zwrotu?

Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Formularz zwrotu oraz więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: Odstąpieniu od umowy & Formularz odstąpienia od umowy