Oświadczenie gwarancyjne

Ponadto prawa konsumenta wykraczające poza to pozostają nietknięte.

10 lat gwarancji na plac zabaw i huśtawka

Udzielamy gwarancji na trwałość wszystkich elementów drewnianych dla wszystkich plac zabaw oraz dla wszystkich przewidzianych huśtawka. Ta gwarancja obowiązuje tylko wtedy, gdy zakupiony towar zostanie prawidłowo zamontowany zgodnie z naszą instrukcją montażu i przez cały okres użytkowania zostaną użyte oficjalnie autoryzowane przez Wickey kotwa (SolidRoot Kotew kątowych, SimpleRoot Kotwa gruntowa, QuickRoot Kotwa gruntowa, MasterRoot Kotwa gruntowa 70x70, Kotwa zjeżdżalni GlideRoot). aTe kotwa również muszą być prawidłowo zamontowane zgodnie z naszą instrukcją montażu. Ponadto obowiązuje, że kotwy nie zostały zamówione później niż 4 tygodnie po otrzymaniu zakupionego towaru.

Ta gwarancja obejmuje obowiązek Wickey do poniesienia odpowiedzialności za gnicie elementów drewnianych nabytej rzeczy z powodu wpływów pogodowych. Gwarancja nie obejmuje dodatkowo nabytego wyposażenia, które nie jest zawarte w zakresie dostawy plac zabaw i huśtawka. Okres gwarancji na wszystkie części drewniane wynosi 10 lat. Gwarancja zaczyna obowiązywać od momentu otrzymania towaru. Gwarancja trwa przez 10 lat. Gwarancja wygasa po upływie 10 lat. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku piaskownic. Gwarancja wygasa, gdy sprzedasz zakupiony towar. Gwarancja wygasa w tym przypadku z chwilą zawarcia umowy sprzedaży.

Jeśli producent uzna wady, koszty wynikające z akcji wycofania produktu i jego zwrotu nie są przedmiotem tej gwarancji.

Nie są objęte gwarancją:

  • Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem,
  • Uszkodzenia spowodowane błędnym montażem części drewnianych,
  • Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym przechowywaniem,
  • Uszkodzenia przez naturalne zużycie. Zużycie, przeciążenie,
  • Uszkodzenia spowodowane użyciem niezatwierdzonych przez producenta akcesoriów/dopełnień/części montażowych i środków pielęgnacyjnych,
  • Uszkodzenia spowodowane wpływami zewnętrznymi lub zdarzeniami takimi jak szkody spowodowane burzą, powodzią lub szkody wodociągowe,
  • Uszkodzenia, które nie powstają na przedmiocie sprzedaży, tzw. szkody pośrednie,
  • Drobne usterki, które ani znacząco nie obniżają wartości, ani użytkowania rzeczy,
  • Uszkodzenia osobiste.

Aby skorzystać z gwarancji, potrzebujesz:
1. Zdjęć wad części drewnianych na placu zabaw lub na huśtawce
2. Zdjęć kotwienia
3. Kopii faktury (faktura została/zostanie dołączona do przesyłanego artykułu) lub potwierdzenia zamówienia (zostało/zostanie wysłane na Twój adres e-mail). Z faktury lub potwierdzenia zamówienia musi wynikać, które produkty kupiłeś u nas i że również nabyłeś u nas odpowiednie kotwy.

5-letnia gwarancja

Przy zakupie dodatkowej gwarancji na okres 5 lat udzielamy gwarancji na trwałość wszystkich elementów drewnianych na wszystkich produktach. Gwarancja ta obowiązuje tylko w przypadku, gdy zakupiony produkt został prawidłowo zamontowany zgodnie z naszą instrukcją montażu. Gwarancja obowiązuje także tylko wtedy, gdy między odbiorem urządzenia do zabawy a złożeniem zamówienia na dodatkową gwarancję nie mija więcej niż 4 tygodnie.

Gwarancja ta obejmuje zobowiązanie firmy Wickey do naprawienia zgnilizny części drewnianych nabytej rzeczy spowodowanej wpływem warunków pogodowych. Okres gwarancji (czas trwania gwarancji) na wszystkie elementy drewniane wynosi 5 lat. Gwarancja zaczyna się od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia. Gwarancja trwa 5 lat i kończy się po upływie 5 lat. W przypadku wielokrotnego nabycia gwarancji okres gwarancji wydłuża się odpowiednio. Ten produkt gwarancyjny obowiązuje po nabyciu wraz z 10-letnią gwarancją na wszystkie elementy drewniane placów zabaw i huśtawek, pod warunkiem spełnienia warunków obu gwarancji. Gwarancja nie obejmuje dodatkowo zakupionego wyposażenia, które nie jest zawarte w zakresie dostawy produktu. Gwarancja nie jest przenaszalna. Gwarancja wygasa, gdy sprzedasz zakupiony produkt. W takim przypadku gwarancja wygasa wraz z finalizacją transakcji sprzedaży.

Jeśli wady zostaną uznane przez producenta, koszty związane z akcją wycofania i zwrotu produktu nie podlegają tej gwarancji.

Nieobjęte gwarancją są:

  • Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym traktowaniem,
  • Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym montażem części drewnianych,
  • Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym przechowywaniem,
  • Uszkodzenia spowodowane naturalnym zużyciem. Zużycie, przeciążenie,
  • Uszkodzenia spowodowane użyciem akcesoriów/dodatków/części montażowych i środków pielęgnacyjnych niezatwierdzonych przez producenta,
  • Uszkodzenia spowodowane zewnętrznymi wpływami lub zdarzeniami takimi jak uszkodzenia przez burzę, powódź lub uszkodzenia wodociągowe,
  • Uszkodzenia, które nie wystąpiły bezpośrednio na sprzedawanym przedmiocie, tzw. szkody pośrednie,
  • Drobne błędy, które nie wpływają znacząco na wartość ani użytkowanie rzeczy,
  • Szkody osobowe.

Do złożenia roszczenia gwarancyjnego potrzebujesz:
1. Zdjęć wad drewnianych części zakupionego towaru.
2. Kopii faktury (faktura została dołączona do wysłanego artykułu) lub potwierdzenia zamówienia (zostało wysłane na twój adres e-mail). Z kopii faktury lub potwierdzenia zamówienia musi wynikać, jaki produkt zakupiłeś u nas oraz że nabyłeś dodatkową 5-letnią gwarancję.
3. Jeśli gwarancję zakupiłeś oddzielnie, musisz nam również przesłać kopię faktury za zakup dodatkowej gwarancji.

Terytorialny zakres ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar państwa Republiki Federalnej Niemiec.

Nazwa i adres dawcy gwarancji:
WICKEY GmbH & Co. KG
Franz-Savels-Straße 69
52538 Gangelt / Niemcy

W przypadku gwarancji wadliwe części drewniane zakupionego towaru zostaną zastąpione bezpłatną dostawą zamienną. Możesz zażądać, aby powyższe oświadczenie gwarancyjne zostało Ci przekazane w formie tekstowej.