FATMOOSE Autumn-Deals! Ekskluzywne jesienne zniżki – tylko do 24.10!

Zwroty/Reklamacja

Czy do zrealizowania przesyłki zwrotnej placu zabaw FATMOOSE mogę wybrać dowolną firmę spedycyjną?

Niestety ze względów logistycznych nie możemy zaoferować możliwości wyboru firmy spedycyjnej. Nie jesteśmy również w stanie przekazać informacji od firmy spedycyjnej, ponieważ w celu wykonania dostawy często współpracuje ona z podwykonawcami.

W jaki sposób należy odsyłać mniejsze artykuły?

Jeśli zwracane artykuły są artykułami spedycyjnymi, uzgadniamy z Państwem termin odbioru dla spedytora i przejmujemy całość kosztów zwrotu.
Przy mniejszch artykułach, prosimy Cię o ich zwrot droga pocztowa. Wskazówka: wybierz firmę kurierską która była odpowiedzialna za dostarczenie towaru. Najczęściej cena przesyłki jest w takim przypadku najkorzystniejsza.
Dla szybszego i bezproblemowego przebiegu zwrotu, polecamy użycie naszego formularzu zwrotów formularzu zwrotów. Nie jest to jednak obowiązkowe.

Czy otrzymam potwierdzenie dostarczenia mojej przesyłki zwrotnej?

Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, oczywiście otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której potwierdzimy przyjęcie Twojej przesyłki zwrotnej.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy jest uzależniony od wybranej formy płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przelewem, prześlij nam dane Twojego konta, żebyśmy mogli dokonać zwrotu płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przez PayPal, kartą kredytową lub Amazon, dane Twojej płatności sa już zachowane i nie potrzebujemy dodatkowych informacji, aby dokonać zwrotu Twojej płatności. Prosimy zwrócić uwagę na to, że zwrot środków może trwać do 14 dni.

Jaki jest termin składania reklamacji?

Nie istneje żaden podstawowy termin na składanie reklamacji. Na nasze elementy drewniane otrzymujesz 10-letnią gwarancję, a na akcesoria 2 lata. Niezależnie od tego obowiązują przepisy ustawowe. Dalsze informacje można znaleźć także w naszym pouczeniu o prawie do odstąpieniu od zakupu.

W jaki sposób należy postępować, jeżeli artykuł jest uszkodzony lub jakiegoś artykułu brakuje?

W jaki sposób należy postępować, jeżeli artykuł jest uszkodzony lub jakiegoś artykułu brakuje?
Korzystamy z godnych zaufania partnerów, ale mimo to nie można wykluczyć błędnych dostaw. Widoczne na pierwszy rzut oka uszkodzenie należy odnotować na liście przewozowym dostawcy. Mimo to prosimy o przyjęcie towaru i sprawdzenie jego kompletności i integralności na podstawie instrukcji montażu oraz udokumentowanie ewentualnych uszkodzeń za pomocą zdjęć.
Następnie prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego i przesłać do nas pełną listę uszkodzonych elementów łącznie ze zdjęciami.
Tylko wtedy, gdy lista uszkodzonych elementów będzie kompletna, można uniknąć dłuższego czasu oczekiwania. Skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej i zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie.

Czy mogę odmówić przyjęcia placu zabaw FATMOOSE, jeśli jest poważnie uszkodzony?

Mimo naszych niezawodnych partnerów, nie można całkowicie wykluczyć możliwości powstania szkód transportowych. Widoczne na pierwszy rzut oka uszkodzenie należy odnotować na liście przewozowym dostawcy. Prosimy mimo to odebrać towar oraz sprawdzić go pod kątem kompletności i braku uszkodzeń. Następnie proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego. Zadbamy o wymianę jak najszybciej.

W jaki sposób mogę wymienić artykuł?

Wymiana artykułu również odbywa się za pośrednictwem formularza zwrotu.Wpisz swój adres e-mail i numer zamówienia i postępuj zgodnie z informacjami umieszczonymi na kolejnych stronach. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, aby omówić dalsze postępowanie.