Numer zamówienia zaczyna się od #PL (można go znaleźć na potwierdzeniu zamówienia)
Nazwisko, imię
E-Mail
E-mail (proszę potwierdzić)
Proszę podać artykuły, które chcą Państwo zwrócić.
Prosimy o osobisty kontakt z naszym zespołem obsługi klienta w celu omówienia procedury zwrotu przedmiotów.
Numer artykułu, opis produktu (można je znaleźć na potwierdzeniu zamówienia)
Powód zwrotu Artykuł jest inny niż oczekiwano Artykuł nie nadaje się do zamierzonego zastosowania Artykuł uszkodzony Artykuł nie dotarł na czas Przysłano nieprawidłowy artykuł Znalazłem/-łam lepszą cenę Inny
Prefererowane rozwiązanie Odesłanie artykułu i zwrot pieniędzy Odesłanie i otrzymanie nowego artykułu
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Wystarczy zdjęcie całego artykułu i kilka szczegółowych zdjęć. Wnioski bez zdjęć mogą nie zostać przetworzone.
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Inne dane/uzasadnienie
Prefererowane rozwiązanie Dostawa części zamiennych Otrzymanie nowego artykułu Otrzymanie zwrotu pieniędzy
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Zwrot towaru nie jest konieczny, gdyż najszybsza będzie bezpośrednia późniejsza dostawa odpowiednich części.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240). Należy pamiętać, że na drewnie w sposób naturalny mogą powstawać pęknięcia, sęki i żywica, dlatego te właściwości mogą również występować w częściach zamiennych. Gdy tylko otrzymamy pełną listę, otrzymają Państwo kolejną dostawę.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Wystarczy zdjęcie całego artykułu i kilka szczegółowych zdjęć. Wnioski bez zdjęć mogą nie zostać przetworzone. Można przesłać kilka plików równocześnie, wybierając je w oknie przesyłania i zatwierdzając przez wybranie opcji „Otwórz”. Łącznie można przesłać do 10 MB danych.
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Prefererowane rozwiązanie Poproś o odpowiednie rozwiązanie* Odesłanie artykułu i zwrot pieniędzy
*) Po otrzymaniu zapytania nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem z propozycją.
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Prefererowane rozwiązanie Odesłanie i otrzymanie nowego artykułu Odesłanie artykułu i zwrot pieniędzy
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Wystarczy zdjęcie całego artykułu i kilka szczegółowych zdjęć. Wnioski bez zdjęć mogą nie zostać przetworzone.
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Prefererowane rozwiązanie Zwrot różnicy w cenie
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Państwa wniosek, potrzebujemy zdjęcia tańszej oferty! Wymagania: Nie można przekroczyć 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy, a artykuł powinien być identyczny.
Pliki
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Numer artykułu, opis produktu (można je znaleźć na potwierdzeniu zamówienia)
Powód zwrotu Artykuł jest inny niż oczekiwano Artykuł nie nadaje się do zamierzonego zastosowania Artykuł uszkodzony Artykuł nie dotarł na czas Przysłano nieprawidłowy artykuł Znalazłem/-łam lepszą cenę Inny
Prefererowane rozwiązanie Odesłanie artykułu i zwrot pieniędzy Odesłanie i otrzymanie nowego artykułu
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Wystarczy zdjęcie całego artykułu i kilka szczegółowych zdjęć. Wnioski bez zdjęć mogą nie zostać przetworzone.
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Inne dane/uzasadnienie
Prefererowane rozwiązanie Dostawa części zamiennych Otrzymanie nowego artykułu Otrzymanie zwrotu pieniędzy
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Zwrot towaru nie jest konieczny, gdyż najszybsza będzie bezpośrednia późniejsza dostawa odpowiednich części.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240). Należy pamiętać, że na drewnie w sposób naturalny mogą powstawać pęknięcia, sęki i żywica, dlatego te właściwości mogą również występować w częściach zamiennych. Gdy tylko otrzymamy pełną listę, otrzymają Państwo kolejną dostawę.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Wystarczy zdjęcie całego artykułu i kilka szczegółowych zdjęć. Wnioski bez zdjęć mogą nie zostać przetworzone. Można przesłać kilka plików równocześnie, wybierając je w oknie przesyłania i zatwierdzając przez wybranie opcji „Otwórz”. Łącznie można przesłać do 10 MB danych.
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Prefererowane rozwiązanie Poproś o odpowiednie rozwiązanie* Odesłanie artykułu i zwrot pieniędzy
*) Po otrzymaniu zapytania nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem z propozycją.
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Prefererowane rozwiązanie Odesłanie i otrzymanie nowego artykułu Odesłanie artykułu i zwrot pieniędzy
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Aby móc jak najszybciej Państwu pomóc, potrzebujemy zdjęć etykiety na opakowaniu, instrukcji montażu, dowodu dostawy i kompletnego towaru. Wnioski bez zdjęć mogą nie zostać przetworzone.
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Prefererowane rozwiązanie Zwrot różnicy w cenie
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Państwa wniosek, potrzebujemy zdjęcia tańszej oferty! Wymagania: Nie można przekroczyć 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy, a artykuł powinien być identyczny.
Pliki
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Numer artykułu, opis produktu (można je znaleźć na potwierdzeniu zamówienia)
Powód zwrotu Artykuł jest inny niż oczekiwano Artykuł nie nadaje się do zamierzonego zastosowania Artykuł uszkodzony Artykuł nie dotarł na czas Przysłano nieprawidłowy artykuł Znalazłem/-łam lepszą cenę Inny
Prefererowane rozwiązanie Odesłanie artykułu i zwrot pieniędzy Odesłanie i otrzymanie nowego artykułu
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Wystarczy zdjęcie całego artykułu i kilka szczegółowych zdjęć. Wnioski bez zdjęć mogą nie zostać przetworzone.
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Inne dane/uzasadnienie
Prefererowane rozwiązanie Dostawa części zamiennych Otrzymanie nowego artykułu Otrzymanie zwrotu pieniędzy
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Zwrot towaru nie jest konieczny, gdyż najszybsza będzie bezpośrednia późniejsza dostawa odpowiednich części.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240). Należy pamiętać, że na drewnie w sposób naturalny mogą powstawać pęknięcia, sęki i żywica, dlatego te właściwości mogą również występować w częściach zamiennych. Gdy tylko otrzymamy pełną listę, otrzymają Państwo kolejną dostawę.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Wystarczy zdjęcie całego artykułu i kilka szczegółowych zdjęć. Wnioski bez zdjęć mogą nie zostać przetworzone. Można przesłać kilka plików równocześnie, wybierając je w oknie przesyłania i zatwierdzając przez wybranie opcji „Otwórz”. Łącznie można przesłać do 10 MB danych.
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Prefererowane rozwiązanie Poproś o odpowiednie rozwiązanie* Odesłanie artykułu i zwrot pieniędzy
*) Po otrzymaniu zapytania nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem z propozycją.
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Prefererowane rozwiązanie Odesłanie i otrzymanie nowego artykułu Odesłanie artykułu i zwrot pieniędzy
Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrano podczas składania pierwotnego zamówienia. W przypadku chęci wyboru innej metody płatności należy poinformować o tym w polu „Uwagi”.
Uwagi
Aby móc jak najszybciej Państwu pomóc, potrzebujemy zdjęć etykiety na opakowaniu, instrukcji montażu, dowodu dostawy i kompletnego towaru. Wnioski bez zdjęć mogą nie zostać przetworzone.
Pliki
Pliki
Pliki
Pliki
Prefererowane rozwiązanie Zwrot różnicy w cenie
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Państwa wniosek, potrzebujemy zdjęcia tańszej oferty! Wymagania: Nie można przekroczyć 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy, a artykuł powinien być identyczny.
Pliki
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Wiadomość
Wyślij formularz