FATMOOSE Autumn-Deals! Ekskluzywne jesienne zniżki – tylko do 24.10!

Wysyłka i dostawa

Jak przebiega dostawa w FATMOOSE?

Nasze urządzenia do zabawy dostarcza firma spedycyjna. Małe akcesoria i wyposażenie dodatkowe otrzymasz przesyłką kurierską.

Jaka firma spedycyjna lub kurierska dostarcza urządzenia do zabawy i akcesoria FATMOOSE?

Współpracujemy z wieloma firmami spedycyjnymi, ponieważ realizujemy dostawy krajowych sklepów FATMOOSE na terenie prawie calej europy. W zakresie dostawy małych paczek współpracujemy z różnymi firmami kurierskimi.

W jaki sposób lub w jakim opakowaniu dostarczane są urządzenia do zabawy FATMOOSE?

Przede wszystkim bezpieczeństwo – to nasze motto jeśli chodzi o opakowania! Nasz towar dotrze do Ciebie w bezpiecznym, wytrzymałym i solidnym opakowaniu, w paczce lub w folii ochronnej na palecie. Większe paczki, na przykład place zabaw lub huśtawki, firma spedycyjna dostarczy Ci tak samo bezpiecznie „do krawężnika”, czyli jak najbliżej dostawca będzie w stanie rozładować towar.

Co powinienem wziąć pod uwagę i sprawdzić przy dostarczaniu mojej przesyłki?

Mimo naszych niezawodnych partnerów, nie można całkowicie wykluczyć możliwości powstania szkód transportowych. Widoczne na pierwszy rzut oka uszkodzenie należy odnotować na liście przewozowym dostawcy. Prosimy mimo to odebrać towar oraz sprawdzić go pod kątem kompletności i braku uszkodzeń. Jeśli będą Państwo z czegoś niezadowoleni, prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego, wybierając temat „Serwis (gwarancja/rekojmia)". Zadbamy o wymianę jak najszybciej.

Mieszkam w wąskiej uliczce - jakie mam opcje dostawy?

Dostawa odbywa się przeważnie ciężarówką 7,5 t (wymiary standardowe: dł. 6 x szer. 2,45 x wys. 2,45 m) lub ciężarówką 12 t (wymiary standardowe: dł. 7,20 x szer. 2,50 x wys. 2,60 m).
Jeśli ulica w Państwa adresie dostawy jest zbyt wąska, aby można było przeprowadzić dostawę, mogą wybrać Państwo alternatywny adres dostawy podczas składania zamówienia. Dotyczy to również sytuacji, kiedy pojazdy powyżej 3,5 t mają zakaz wjazdu na ulicę lub ulica ma nieutwardzoną nawierzchnię. Jeśli pomimo niesprzyjających warunków chcą Państwo otrzymać przesyłkę pod wskazany adres, prosimy pamiętać, że może to spowodować zwiększenie kosztów wysyłki i wydłużenie czasu przetwarzania.

Czy w przypadku zamówienia kilku artykułów FATMOOSE całe zamówienie jest dostarczane razem?

Generalnie obowiązuje zasada: jedno zamówienie, jedna dostawa! Chyba że zrobiłeś tyle zakupów, że nie wszystko zmieści się w jednej dostawie. Wtedy w zależności od ilości będzie kilka paczek.

Czy kierowca firmy spedycyjnej pomoże mi wnieść urządzenie do zabawy na teren mojej posesji?

Niestety jest to niemożliwe ze względów organizacyjnych. Towar jest dostarczany „do krawężnika”, a dalej muszą Państwo wziąć sprawy w swoje ręce.

Czy w firmie spedycyjnej można krótkoterminowo zmienić czas dostawy?

Jeśli potrzebujesz zmienić zapowiedzianą datę dostawy, wystarczy, że do nas zadzwonisz pod numer +48 (0)22 2922 239. Jednak transport może się wiązać z kosztami magazynowania i kosztami dodatkowymi, które zależnie od sytuacji i z zastrzeżeniem mogą zostać na ciebie nałożone. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta.

Co się stanie, jeśli w dniu dostawy nie będzie mnie w domu?

Jeśli to możliwe, prosimy o unikanie takich sytuacji, aby nakład pracy i ewentualne dodatkowe koszty dla wszystkich zaangażowanych stron były jak najniższe. Jeśli absolutnie nie są Państwo w stanie dotrzymać terminu, uratujemy sytuację: w takim przypadku firma spedycyjna skontaktuje się z nami, a my skontaktujemy się z Państwem, aby ustalić nowy termin dostawy.
Ponadto przy pierwszej dostawie z przyjemnością pokryjemy koszty dostawy poniesione w przypadku dostaw przez firmę spedycyjną oraz zamówień towaru o wartości powyżej 50 €. Jeśli jednak wymagana jest druga dostawa, sprawdzimy w firmie spedycyjnej, jakie będą dodatkowe koszty, które ewentualnie będziemy musieli przenieść na Państwo.

Czy mogę sam odebrać swoje zamówienie?

Chętnie poznalibyśmy osobiście każdego naszego klienta, ale niestety osobisty odbiór towaru jest niemożliwy ze względów organizacyjnych.

Czy moje zamówienie może zostać dostarczone do paczkomatu?

Niestety jest to niemożliwe. Ale oczywiście możesz podać adres dostawy do zaufanej osoby, która przyjmie towar za Ciebie.

Czy FATMOOSE oferuje dostawę ekspresową?

Niestety jest to niemożliwe ze względów organizacyjnych. Niemniej jednak staramy się dostarczać zamówione towary najszybciej, jak to możliwe.

Czy mogę podać preferowany termin dostawy?

Mogą Państwo uzgodnić dzień dostawy z firmą spedycyjną. Jednak dokładny termin dostawy należy podać nie później niż 3 dni po skontaktowaniu się z firmą spedycyjną. W przeciwnym razie mogą zostać naliczone koszty magazynowania i dodatkowe koszty, które muszą Państwo ponieść z zastrzeżeniem i w zależności od sytuacji.

Czy FATMOOSE dostarcza towary także za granicę?

Oczywiście - oferujemy nasze urządzenia do zabawy w różnych krajach europejskich. Należy jednak pamiętać, że dostawa do twojego kraju / twojej lokalizacji może być dokonana tylko poprzez zamówienie w odpowiednim sklepie FATMOOSE. Jeśli znajdziesz swój kraj na liście naszych sklepów, nic nie stoi na przeszkodzie dostawie. Więcej informacji na temat obszarów dostawy tego sklepu można znaleźć tutaj: Wysylka

W jakie dni dostawa jest niemożliwa?

W soboty i niedziele nasi spedytorzy mają zasłużony weekend - mamy nadzieję, że Ty także?

Jakie są koszty dostawy?

Przy wartości towaru od 50,-€ Wickey dostawa jest bezpłatna! Istnieją tylko uregulowania specjalne dotyczące dostaw na wyspy i do trudno dostępnych miejsc. Więcej informacji można znaleźć tutaj: Zamawianie i wysyłka.

Czy są dopłaty za dostawy na wyspy?

Mieszkanie w urlopowym raju musi mieć jakieś minusy: tak, w tym przypadku obowiązują dopłaty. Sprawdź w naszym sklepie, jakie dopłaty obowiązują dla Twojego kraju/wyspy.

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Na bieżąco informujemy o statusie zamówień, dlatego w trakcie całego procesu zamawiania i dostawy będziemy dostarczać Ci Państwu powiadomienia. Otrzymają Państwo e-maile z odpowiednimi informacjami, gdy tylko otrzymamy płatność, gdy zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki i gdy zamówienie opuści nasz magazyn.

Jeśli Państwa zamówienie jest dostarczane przez firmę spedycyjną, skontaktuje się ona z Państwem w celu uzgodnienia terminu dostawy. W przypadku wysyłki paczki kurierem, po wysłaniu towaru otrzymają Państwo w osobnym e-mailu link do śledzenia od firmy kurierskiej, dzięki któremu można zawsze sprawdzić status swojej przesyłki.

Jaki jest mniej więcej czas dostawy?

Czas dostawy artykułu znajdziesz na stronie z danym produktem.

Czy czas dostawy będzie dłuższy, jeśli zamówię kilka artykułów?

Jeśli zamawiasz więcej produktów z różnym czasem dostawy, możesz przyjać najdłuższy z nich jako termin dostawy. Zwróć uwagę, że dostawa może się składać z większej ilości paczek.